Valu puusaliigendites, Harjutus kui FAI esmane ravi

Selleks määrab arst kompleksse. Need puusa esiosas asuvad lihased aitavad teie puusa üles painutada ja siinne pingutus võib olla üks põhjus, mis tekitab muljumise tunde, mis tekib puusa esiosas, kui istute või painutate puusa FAI-ga. Veenduge, et teie põlv ei ulatuks varvastest kaugemale. Tasakaalustage need harjutused nendega, mis tugevdavad kõhulihaseid ja puusaliigeseid, sealhulgas hamstrings ja tuharad, mis kipuvad olema lordoosi tõttu nõrgemad ja venitatud. Pingutage kõhupiirkonda õrnalt, tõmmates oma naba selgroo poole.

Mõjutanud lihased

Väga hea sõna Femoroatsetabolaarne impingment FAI on puusa või puusade seisund, mis võib põhjustada puusavalu, jalgade valu ja piiratud üldist liikuvust. FAI-st põhjustatud valu võib takistada teid tavapäraste töö- või puhketoimingute tegemisel. Kui teil on FAI, võib teil olla kasulik töötada koos füsioterapeudiga, et aidata teil taastada liikumisulatus, tugevus ja valu puusaliigendites valu puusaliigendites valuvaba liikuvust.

valu ola liigese vasaku kaes ravi folk oiguskaitsevahendeid

Valu kontrolli all hoidmiseks ja lihaste funktsiooni parandamiseks võib kasutada terapeutilisi viise, näiteks soojust või elektrilist stimulatsiooni. Siinkohal tuleb olla ettevaatlik; passiivne ravi ei ole osutunud väga tõhusaks paljude ortopeediliste seisundite, näiteks FAI korral.

  • Vaagnavalu harjutused - Teostada
  • Koolitus Kas teil on krooniline jalgade ja puusade valu, mis lihtsalt ei kao?

Kui teil on FAI, määrab kõige tõenäolisemalt teie füsioterapeut teile harjutused. Treening peaks olema teie valu puusaliigendites vahend FAI ravis.

retseptide tulemused liigestele

Uuringud on näidanud, et õiged harjutused aitavad teil FAI-st tulevastel valuhoogudel täielikult taastuda ja neid hallata. Harjutused keskenduvad puusa liikuvuse ja painduvuse, puusa tugevuse, tasakaalu ja üldise funktsionaalse liikuvuse parandamisele. Pidage meeles, et enne selle valu puusaliigendites mõne muu treeningprogrammi alustamist pöörduge arsti poole, et olla kindel, et treenimine on teie jaoks ohutu.

  • Harjutused seljavalu ja lordoosi kohta - Muu
  • Astuge üks jalg edasi, kuni teie põlv on kraadise nurga all.

Samuti tehke tihedat koostööd oma PT-ga, et olla kindel, et treenite õigesti ja teete oma konkreetse seisundi jaoks õigeid harjutusi. Hip Flexori venitus Paljud puusa FAI-ga inimesed kogevad lihasrühmas, mida nimetatakse iliopsoas, pingulikkust.

bruiserist voib kulvata liigese

Need puusa esiosas valu puusaliigendites lihased aitavad teie puusa üles painutada ja siinne pingutus võib olla üks põhjus, mis tekitab muljumise tunde, mis tekib puusa esiosas, kui istute või painutate puusa FAI-ga. Puusa paindumislihaste venitamine võib olla teie FAI treeningprogrammi üks oluline komponent.

Asuge poole põlvega asendisse põlvega põrandal.

kaivitatud liigeste ravi

Põrandal olev põlv peaks olema selline, mille tihedat puusaliigendit tahaksite sirutada. Hoidke selg sirge, rindkerega kõrgel ja liigutage keha aeglaselt edasi. Pingutage kõhupiirkonda õrnalt, tõmmates oma naba selgroo poole.

Käesoleva aasta oktoobris on 5 reedet, 5 laupäeva ja 5 pühapäeva.

Pingutage tagumiku lihaseid. Puusaga põrandal peaksite tundma õrna venitust puusa ja reie ees.

targerid liigeste haiguste jaoks

Hoidke venitust 15 kuni 30 sekundit ja korrake kolm korda. Ärge unustage venitust lõpetada, kui tunnete puusa või jala tugevat valu.

  1. Parimad Ja Halvimad Harjutused Puusaliigese Valu Korral | Sobivus
  2. SI ühisõppused Vaagnapiirkonna valu võib olla mitmel kujul.
  3. Parimad puusaliigese valu harjutused Parimad ja halvimad harjutused puusaliigese valu korral Kui tegelete puusaliigese valuga, on tõenäoline, et teate, mis seda põhjustab: liiga palju SoulCycle'i või liiga palju aega laua taga istumist.
  4. Liigeste poletiku tagajarjed
  5. Parimad istmikunärvi venitusharjutused jalgade valu leevendamiseks - Koolitus

Mis tahes ebamugavustunne, mida võite venituse ajal tunda, peaks kaduma, kui naasete selle treeningu algasendisse. Piriformise venitus Teie piriformise lihas asub sügaval puusas teie tuharalihaste all.

See toimib teie puusa pöörlemiseks ja stabiliseerimiseks ning võib tunduda, et teil on puusaliigese puudulikkus või FAI. Teie füsioterapeut võib-olla laseb teil oma FAI-taastusravi osana sirutada oma piriformise lihaseid.

Lama selga, kui põlved on kõverdatud. Rista sirutatav jalg üle painutatud põlve, nii et hüppeliiges puhkab veidi üle põlve.