Puusaliigese pogenemine

Paarid saavad valida Idahos mitmesuguste võimalike romantiliste puhkuste vahel. Kohapeal pakutavate mugavuste hulka kuuluvad kokteiliruum, Chandleri Steakhouse ja Metro Cafe. Ta laeb mitu korda oma relva. Liigesproteesi reieluusse kinnitatav kroomkoobaltist osa liigub nagu õlitatult polüetüleenplastist puusanapas. Haigete puusade ja põlvede leevendamiseks kodus kasutage turse ja valu vähendamiseks jääpakke või soojuspakette.

Alternatiivne koolitus Running on pingeline kehaline aktiivsus, mis haarab kogu keha.

AJAJOON: Traagilised pool tundi, mis jäid ligi 30 Tuneesia turistile viimaseks...

Teie alumise keha lihased ja liigesed võivad selle suure mõjuga treeningutelt iga kord, kui suu lööb maapinnale, peksma. Hip- ja põlvevalu on jooksjate seas tavaline suundumus, kuid seda saab juhtida venitades, tugevdades harjutusi ja muutes jooksude sagedust ja intensiivsust. Peatage valu Kiirete puusade ja põlvede koheseks puusaliigese pogenemine vähendage või peatage jooks. Pöörduge arsti poole, kui teil esineb valulikkust, kui teil tekib tugev valu või kui valu ei lõpe pärast ravi lõppu.

Puusa liikuvust arendav harjutus 2

Hip ja põlve valulikkus, mis algab raskemini treenides, võib tähendada, et peate vähendama puusaliigese pogenemine ja treeninguid järk-järgult suurendama. Haigete puusade ja põlvede leevendamiseks kodus kasutage turse ja valu vähendamiseks jääpakke või soojuspakette. Kasutage jääd kahe esimese päeva jooksul ja seejärel kasutage soojust.

Mittesteroidsed mittesteroidsed põletikuvastased ravimid, nagu atsetaminofeen ja ibuprofeen, võivad samuti aidata vähendada järelmõju.

Naisele, kes murdis haiglas puusa, kutsuti kiirabi

Venitamine enne ja pärast Venitamine tuleb lõpule viia nii enne kui pärast sõitu. Enne lugu või rada jälgige, lisage dünaamilised jooned, mis soojendavad teie lihaseid ja valmistavad neid ette jooksmiseks.

Proovige tõsta põlvi, tehes kiikude ja hüppeliistude või libistades oma kohale. Salvestage staatilised venitused pärast jooksmist lõõgastumiseks ja puusade ja põlvede rahustamiseks.

Liigutage puusaliigese pogenemine igasse venitusse, kuni tunnete õrnat pinget ja hoidke venitus 20 kuni 30 sekundit. Tugevuse harjutused Kõige kasulikumad harjutused põlvede kaitsmiseks jooksmise ajal puusaliigese pogenemine harjutused, mis on suunatud teie nelinimesele ja lihastele. Õnneks on nende lihaste töötamine kasulik ka teie lihased, lihased, mis kulgevad teie puusad.

Põgenemine Rockfordi, Illinois

Suurte jalalihaste tugevdamine võib parandada vastupidavust, puusaliigese pogenemine samal ajal vigastuste ja valu ohtu. Kasulike harjutuste hulka kuuluvad squatsid, lunges, deadlifts, head hommikused, jala- ja jalgade laiendused. Kasutage tugevuse harjutusi kaks kuni kolm korda puusaliigese pogenemine tunnise puhkeajaga iga seansi vahel.

Alternatiivne koolitus Lisage oma südame-veresoonkonna kasutamise plaani sort, et vältida lihaste liigset kasutamist pidevalt.

Professor Haviko paneb inimesed uuesti käima

Proovige ujumist, kõndimist, jalgrattasõitu, elliptilist treenerit ja sõudmist. Need harjutused aitavad teil kaloreid põletada ja parandada südame-veresoonkonna tervist, vähendades samal ajal ka mõju põlvedele ja puusadele. Populaarsed Kategooriad.