Katted ola kaed. Kuidas koduses isolatsioonis head vormi saavutada? Harjutused selja-, rinna- ja õlalihastele.

Selleks peaks haare olema lai - õlgadest laiem. Iseseisvalt, ilma arsti abita, vigastatud deltalihase seljaosa sirutades, langetab patsient vigastatud käe käe teise käe õlale. Vastatndsuunalist liikumist tähistab termin extensio ehk sirutus. Põhiharjutused hõlmavad mitut kiirt, kuid eraldi tsoonid on endiselt esmatähtsad. Sageli haarab trauma koos deltalihasega akromioklavikulaarse liigese. Aja jooksul saate keskenduda just nendele taladele, alustades õlgade päeva mitte pingipressiga, vaid selja ja keskmise deltaga kiikudega.

Home Nr. Harjutused selja- rinna- ja õlalihastele.

katted ola kaed cream chondroitiin glukosamiini kompleks

Kuidas koduses isolatsioonis head vormi saavutada? Vaatamata kogu maailmas kehtivale seninägematule olukorrale ei saa oma keha unarusse jätta. Uus Tase Treeningus peatreener Alari Põllu pakub välja harjutusvara, mis erinevate kehaosade kaupa ka gruppideks jaotatud.

katted ola kaed norkus unisusvalu liigestes

Siin on valik harjutusi selja- rinna- ja õlalihastele. Selg Kõhuli ülakeha tõsted käed kõrval, nurkselt üleval, jalad sirged, varbad maas, põlved maast lahti.

Home Nr. Harjutused selja- rinna- ja õlalihastele. Kuidas koduses isolatsioonis head vormi saavutada?

Kõhuli ülakeha tõsted koos käte sirutusega üles käed kõrval, nurkselt üleval, jalad sirged, varbad maas, põlved maast lahti, iga ülakeha tõste ajal 1 käte sirutus üles ja tagasi alla, käte vahel on hea hoida nt rätikut või püksirihma.

Kõhuli sirgete käte kokku viimine üleval ja all selja kohal. Kõhuli jooga ujumine sirge jala ja käe üheaegne tõstmine diagonaalselt vaheldumisi.

Lisamaterjal Liikumist kirjeldavad terminid — seletav sõnastik Siin on kõigi eelmises peatükis esinenud terminite põhjalikum selgitus koos näidetega. Siit leiad ka sarnase ja vastandtähendusega terminid.

Käpuli asendis käe ja jala samaaegne sirutus diagonaalis toetumine randmetele ja põlvedele, samaaegselt tõstad parema jala ja vasaku käe maast ja sirutad üles. Toenglamangus käe ja jala samaaegne sirutus diagonaalis.

katted ola kaed mis haigus kui koik liigesed haiget

Selja plank asendi hoidmine, keha toetub kandadele, turjale ja peale, puusad üleval. Toenglamangus kätekõverdused põlvedel aseta sirged käed põrandale, vaata, et keha oleks sirge, langeta rind vastu toetuspinda ja suru keha üles tagasi.

katted ola kaed tinktuuride retsept liigesevalu

Toenglamangus kätekõverdused aseta sirged käed põrandale õlgadega samale joonele ja õlgadest laiemalt, vaata, et keha oleks õlgadest kandadeni enam-vähem sirge, langeta rind vastu katted ola kaed ja suru keha üles tagasi. Ämblikmehe kätekõverdused kätekõverduse ajal tuuakse üks põlv kõrvale küünarliigesele nii lähedale kui võimalik, käte asend keskmine või lai.

Laia haardega toenglamangus kätekõverdused aseta sirged käed põrandale nii, et sõrmed oleksid õlgadega samal joonel katted ola kaed õlgadest tunduvalt laiemalt, vaata, et keha oleks õlgadest kandadeni enam-vähem sirge ja langeta rind vastu põrandat ja suru keha üles tagasi; jälgi seejuures, et küünarliigesed liiguksid keha suhtes u kraadise nurga all.

katted ola kaed folk oiguskaitsevahendite pohjuse ja ravi liideste valud

Kitsa haardega toenglamangus kätekõverdused aseta sirged käed põrandale nii, et sõrmed oleksid õlgadega samal joonel ja õlgadega samal laiusel, vaata, et keha oleks õlgadest kandadeni enam-vähem sirge, langeta rind vastu põrandat ja suru keha üles tagasi; jälgi seejuures, et küünarliigesed liiguksid üles-alla keha kõrvalt. Puusad üleval toenglamangus kätekõverdused toenglamangus olles painuta keha puusadest üles katted ola kaed kõverda asendit hoides käsi.

Kätelseisus kätekõverdused käed õlgadest natukene laiemalt, võta seina toel kätelseis ja lase vaikselt käed kõveraks, pea liigub põranda poole ja seejärel surud kätega end üles tagasi; tegu on väga raske harjutusega, peamine koormus langeb õla ja õlavarre kolmpealihastele.

katted ola kaed lukustus sailitada poletik

Kes soovib eksperdi abi oma treeningu individuaalsel planeerimisel või karantiiniajaks treeningkava, siis Uus Tase Treeningus peatreeneri Alari Põllu on valmis abistama. Lisainfo meiliaadressil alari uustasetreeningus. Seotud lood:.