Parast venitamist valus. ``VALUSAD LIHASED`` ehk LIHASE VALUSÜNDROOM

Venitused muudavad lihased voolujooneliseks ja figuuri sihvakamaks. Dünaamilised venitused on enamasti konkreetsed võim­­­­le­­mis­harjutused, kus liikumine ja painde ulatus on kont­­­­­­­­­­­­rol­­­­­­­litud — näiteks golfi mängimise liigutus. Võtke aeglaselt vajalik venitusasend ja hoidke alustuseks kaks sekundit ning lõdvestage end uuesti. Lihasvalu leevendamiseks ja taastumise kiirendamiseks on hulk võimalusi ja vahendeid. Kõik need vahendid aitavad hooldada lihas- ja liigesesüsteemi ning vähendada vigastuste ohtu, kiirendavad vigastustest taastumist ja valmisolekut järgmiseks treeninguks.

Site wide poll

Venitamine on lihtne ja mõnus — valu kaob ja keha muutub siredamaks Kas pärast mõnusat diivanil lösutamist tõustes tunned end kui õlitamata robot? Sinu liigesed vajavad hoolt ja tähelepanu. Tee venitamisest oma igapäevane harjumus. Venitused muudavad lihased voolujooneliseks ja figuuri sihvakamaks. See võib tunduda õigustatud küsimus, kuid just jäikuse taha takerduvad uued edusammud.

Näiteks jäävad istuva elustiili pärast kangeks reie tagalihased ja puusad, mis omakorda lõikab lühemaks ja kohmakamaks jooksu- ja kõnnisammu. Kas ka sinu meelest on sihvakad inimesed ilusad?! Venitused pole mitte ainult sportliku vormi või hea tervise kandetalaks, neist sõltub ka sire figuur. Kanged kaela- ja turjalihased toovad õlad ettepoole ning tekitavad küürus silueti.

Selg ja jalad tahavad venitamist

Jõusaalis lihaste kasvatamine võib kehakuju kandiliseks vormida — voolujooneliseks muudavad selle venitusharjutused. Pinges lihased tõmbuvad punni. Kui keegi ütleb, et tal on kaelalihased kanged, siis katsu järele.

Sõrmeotstega kombates on küllalt lihtne leida üles punnis ja kange lihas ning isegi selle otsad välja raalida.

Kodutohter Lihasevalu tuleneb sellest, et lihasele on põhjustatud füüsilist stressi, mille tagajärjel on lihasesse tekkinud mikrohaavandid. Shutterstock Kas pärast iga trenni peaksid lihased valuga veidi tunda andma?

Hoolas mudimine teeb lihase jälle pehmeks. Valu seljas või eri liigeste piirkonnas on tihti põhjustatud pinges lihastest, mis sikutavad kinnitumiskohtades luustikku. Parast venitamist valus valu vastu Seljavalu on üks levinumaid hädatekitajaid, mis võib su täiesti teovõimetuks muuta.

Samas on küllalt keeruline jälile saada, mis täpselt valu esile kutsub ja kuidas sellele leevendust leida. Kui valu põhjuseks on selgrooketaste nihkumine, siis võib abi olla rippumisest, mis venitab diskid õigele kohale.

Home Nr. Lihasvalu pärast treeningut — hea või halb? Kuid millest lihasvalu tekib?

Alaseljavalude põhjuseks võivad olla ka kanged reie tagalihased. Samuti on sage süüdlane lihaskimp, mis asub mõlema jala kohal kõhupiirkonnas pisut allpool puusakonti niude-nimme­lihas. Nende kahe lihase töövõimet saad kontrollida, kui seisad püsti ning painutad end tahapoole.

KhudParast Episode 25 - - Top Pakistani Drama

Kanguse või valuta peaks tekkima c-tähe kujuline kaar. Põlvevalu teeb vaevaliseks treppidest ülesronimise ja võib sundida igasugu spordiga lõpparvet tegema.

Põlvevalu sage tekitaja on liigesepõletikparast venitamist valus samuti pinges lihased. Süüdi võivad olla reie taga- või eeslihased, samuti sääre tagalihased. Krooniline liigesepõletik ehk artriit muudab igasuguse liikumise valulikuks ning mõistetav on soov seda piirata. Põletikust vaevatud liigesed tõmbuvad konksu ja lihased nende ümber jäävad kangeks.

  • Omanimelist massaažikabinetti pidav Ade Ley rõhutas, et enne kui pea alaspidi lasta, tuleb kehal lasta igas kaldenurgas paar minutit harjuda.
  • Harjade loove valutab
  • Valutab uhist kui maarduda
  • Kas lihasevalu pärast igat trenni on normaalne? | politseiriik.ee

Aja jooksul lihased tõepoolest ka lühenevad ning vähendavad liigeste liikumisraadiust. Ebamugavus­tunnet trotsides tuleb venitusi siiski teha, aga selleks võiks valida aja, mil valu on kõige väiksem.

Venituste tüübid Venitamise iva on muuta liikuvamaks lihased ja kõõlused, mille abil lihased luustikule kinnituvad.

Staatilised venitused. Kui oskad seda teha koos sügava hingamisega, siis käid varsti nagu liigendnuga kokku ja lahti. Ballistilised venitused on sellised, nagu multifilmisportlased teevad — kiired põrkavad liigutused. Need viivad keha küll hooga mugavustsoonist välja, kuid tekitavad ka kergesti vigastusi.

Dünaamilised venitused on enamasti konkreetsed võim­­­­le­­mis­harjutused, kus liikumine ja painde ulatus on kont­­­­­­­­­­­­rol­­­­­­­litud — näiteks golfi mängimise liigutus. Kuidas vähendada kaela- ja õlavöötmevalu?

Sarnased artiklid

Venitusharjutused ja hea rüht tagavad, et pinged ei kogune ülaselga. Rühi tunnetamiseks on kõige lihtsam harjutus, kus kõnnid ringi, raamat pea peal. Mida peaksid jälgima arvutiga töötajad? Kontoritool toetagu alaselga, sinna võiks panna isegi väikese padja.

Kasutatud allikad Hoiduge vigastustest! Korrapärase harjutamise nurgakivi on tugev tervis ja vastupidav keha pealaest jalatallani.