Kaelavalu kaela, Füsioteraapia programm “kael valu- ja pingevabaks!”

Kõige sagedasemaks kaelavalu põhjuseks on lihaspinge halvast tööasendist, magamisasendist või stressist. See tekib kaelalihaste trauma tulemusena keha vale asendi või toe puudumise tõttu une ajal. Traumade korral on kael lülisamba kõige kergemini haavatav koht. Reaktiveeri ennast — Broneeri aeg juba täna. Vabastab seal tekkinud pingeid.

tugevdab veini

Kalluta pead ühele pool ära pööra seda vaid kalluta. Siruta vasak käsi ning kalluta pead paremale poole.

Samal teemal

Siruta käsi pikaks Soorita harjutust korda mõlemale poole. Pea pööramine Pea pööramine ning kaela külgmise lihaste venitus on sellised füsioteraapia harjutused, mis venitavad rinnaku-rangluu-nibujätkelihast.

Lihtsad ent efektiivsed harjutused. Suurepärane harjutus inimesele, kes veedab palju aega arvuti taga. Selle eesmärgiks on vähendada pinget ning suurendada kaela liikuvust. Seisa püsti või istu toolil. Pööra pead paremale ning vasakule poole.

Kui tunned venitust hoia seda sekundit.

Kaelavalu – 3 võimalikku põhjust Sinu kaelavalule - Reakt Füsioteraapia

Oluline: Soorita harjutust kontrollitult ning rahulikult. Võid kasutada ka pea pööramise abistamisel enda kätt. Abaluutõsturi venitus Tegu on lihasega mida me kasutame suhteliselt palju.

artriit voi artrosi seniv

Paljud kaela- ja alaseljahädalised on pääsenud selle abil operatsioonist. Trigeenika harjutused hõlmavad nõrkade lihaste tugevdamist ning lühenenud lihaste venitamist. Seda kasutatakse lihaste tasakaalustamiseks ja n-ö aju ümberõppeks, et lihastele õigeid käske anda. See aitab vähendada vigastuste riski. Kuidas vältida kaelavalu?

Närvide pitsumine

Istudes jälgi alati, et su alaselg oleks toetatud, jalad kindlalt põrandal, õlad lõdvestunud. Väldi pikka istumist: tõuse aeg-ajalt ja vaheta regulaarselt asendit. Tee lühikesi pause ning venita kaelalihaseid. Küll aga mis on muudetav — magamisasendid. Üldiselt ei ole sellist asja nagu halb magamisasend, küll aga kui kael juba teeb valu või on igal hommikul ebaloomulikult kange, siis võib olla magamisasendite muutmisest kasu ning peatselt saab jällegi oma lemmikasendite juurde naasta.

Magamise mõju kaelavalule

Kaela jaoks kõige provokatiivsemad magamisasendid on äärmused, kas padja kuhi on liiga kõrge ning seetõttu on kael kogu aeg piirasendites või magab inimene kõhuli, mis kaela jaoks tähendab sügavalt ühele küljele pööramist ning kuklasse vajumist. See viimane asend on kaelavalu kaela eriti ebameeldiv, kui kael juba on hakanud haiget tegema, kuna see surub lülivahemikud kitsamaks ning võib ärritada juba problemaatilist piirkonda veelgi.

Tavaliselt ärritunud kaelale meeldib korralik toestus ning seda saab lisada rulli keeratud rätiku näol, mis pannakse kaela alla selili asendis või külili magades. Kaelavalu võib olla väga kurnav probleem, mida võivad põhjustada või võimendada mitmed erinevad igapäevategevused. Selles osas saavad aidata Reakti füsioterapeudid, kes oskavad täpselt hinnata konkreetse inimese sümptomaatikat ning leida selle jaoks võimalikult kiired taastumisviisid. kaelavalu kaela

liigeste haiguse karmiline pohjus

Reaktiveeri ennast — Broneeri aeg juba täna. Kaelavalu tekib erinevatel põhjustel: traumad, osteoartroos, stress, lihasespasmid, vale asend. Kaelavalu on üsna levinud probleem, kuid vanematel inimestel tekib see sagedamini kui noortel. Asend Üks sagedamaid kaelavalu põhjuseid on krambid ja lihaspinge vale asendi tõttu.

kvarts ja liigeste haigused

Need tekivad, kui te vaatate telerit või istute arvuti kaelavalu kaela vales asendis, magate ebamugavas asendis või pöörate või kallutate pead liiga järsku. Kaelalihaste krambid võivad tekkida ka stressi korral. Traumad ja anatoomilised iseärasused Kaelavalu tekib traumade tagajärjel, näiteks kui autoavarii korral sõidab teie autole tagant sisse teine auto. Teine kaelavalu põhjus on lülisamba kaelaosa kõverdumine.

haigused harja kaed toetab